logoexpo23.jpg

Eindexamenexpo lichting 2023

25 januari 2023

Na weken ploeteren en zweten, uren achter een naaimachine, voor een scherm, in de hout- en schilderwerkplaats of studio is het dan zover: de studenten Vormgeving van de MBO Theaterschool lichting 2023, zijn er klaar voor om hun eindexamenwerken te presenteren.

posterexpo.png

Met groot enthousiasme nodigen zij je uit voor de Eindexamenexpo in de Schiecentrale in Rotterdam op zaterdag 4 februari tussen 12.00-16.00u. Zonder al te veel weg te geven, een kleine greep van hetgeen je kan verwachten tijdens deze Expo;

Kijken, kijken, niet zitten. Ode aan de stad. Duik mee de diepte in! Onzichtbare pijn. Reis door het universum. Ga op gevoel. Ontdek de Elementen. Leer de hond beter kennen bij "dog walk". In het Circus. Laat je zintuigen prikkelen in ‘De speeltuin voor volwassenen’. Reuse, reduce, recycle. De sjamaan vertelt! De buitenaardse schoonheid van verschillende genderidentiteiten en expressies.

EINDEXAMENEXPO
Zaterdag 4 februari
12:00 – 16:00u | 14:00u Openingswoord
Schiecentrale, Rotterdam

Examenkandidaten:
Ankie Stoop, Anouk Wensveen, Babs van den Berg, Bart Langerak, Elisabeth Azzaro, Esmee Daenen, Floortje Bagijn, Isaura Venghaus, Lars Wassenaar, Miriam van der Drift, Nica Kraus, Sam Pegt, Suus Metselaar en Victor de Lange.

Met dank aan:
Saskia Meulendijks | Studio Lameul (begeleidend docent), Esther Viersen (Artistiek Opleidingscoördinator), Ivo de Bruin (werkplaats begeleider), Jenneken Aarssen (productie) en Schiecentrale Events.

Bereikbaarheid Schiecentrale
Adres: Sint-Jobsweg 116, Rotterdam
De Schiecentrale is gemakkelijk en snel bereikbaar, zowel met de auto als met het openbaar vervoer.

Auto
De Schiecentrale is ideaal gelegen ten opzichte van de A15 (Rotterdam – Rozenburg), A16 (Rotterdam – Dordrecht – Breda) en de A20 (Gouda – Rotterdam – Maasdijk). Er zijn genoeg parkeergelegenheden bij de Schiecentrale.

Zo kunt u uw auto parkeren in de naastgelegen Q-Park Schiecentrale. €0,50 cent per 15 minuten of een gedeelte hiervan met een maximaal dagtarief van €17,00 euro. U kunt van tevoren uw parkeerplek reserveren via de website van Q-Park of bellen met het landelijke nummer: 088 329 51 00.

Tram
Elke 12 minuten vertrekt vanaf station Rotterdam Centraal tram 8 richting Spangen, u kunt uitstappen bij halte Pieter de Hoochweg. Vanaf hier is het 2 minuten lopen naar de Schiecentrale. De reistijd vanaf Rotterdam Centraal bedraagt 13 minuten.

Metro
Metrostation Coolhaven bevindt zich op 10 minuten loopafstand van de Schiecentrale. Vanaf hier is er een directe verbinding met de metrolijnen A (Vlaardingen West – Binnenhof), B (Hoek van Holland strand – Nesselande) of C (De Terp – De Akkers).